veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over onze website? Misschien vindt u hier dan het antwoord. Als u er toch niet uitkomt, neem dan contact op met het bespreekbureau.

Hoe kan ik online kaarten reserveren? Dat leggen we u graag uit in deze pdf met stappenplan.

Ik ben eerder in het Isala Theater geweest en ben dus bekend bij jullie. Dan hoef ik toch geen account aan te maken?
 Om een bestelling te kunnen plaatsen op onze nieuwe website dient u eenmalig een account aan te maken. Het theater heeft wel uw gegevens, maar deze zijn niet automatisch gekoppeld aan deze website. Als u een gebruikersnaam en wachtwoord heeft aangemaakt, ontvangt u een e-mail met een link waarmee u uw gegevens kunt bevestigen.

Waar kan ik inloggen of een account aanmaken? Inloggen kan via het rondje met poppetje in de rechterbovenhoek van uw scherm. Als u een account heeft op onze nieuwe website (sinds april 2018) kunt u hier uw gegevens invullen. Heeft u nog geen account, kies dan voor 'account aanmaken'.

Ik krijg geen bevestigingse-mail. Hoe kan dat? Het kan zijn dat u nog geen account heeft op onze nieuwe website (sinds april) en daardoor uw e-mailadres niet wordt herkend. Ondanks dat het systeem zegt dat u een e-mail toegestuurd krijgt, ontvangt u deze daarom niet. Maak een nieuw account aan.

Kan ik al voorstellingen in mijn winkelmandje doen als ik nog geen account heb? Ja, dat kan. Als u de voorstelling(en) in uw winkelmandje gaat bestellen, krijgt u de vraag of u al een account heeft of dat u een nieuw account wilt aanmaken. Voor het begin van de kaartverkoop van het nieuwe seizoen raden wij u aan eerst een account aan te maken. Zo is het gemakkelijker om uw bestelling af te ronden binnen de vastgestelde sessietijd van 55 minuten.

Blijven voorstellingen in mijn winkelmandje en wensenlijstje staan als ik mijn computer afsluit? Ja, als u op een later tijdstip terugkeert op onze website en u bent weer ingelogd, dan ziet u opnieuw de voorstelling(en) die u eerder in uw winkelmandje heeft geplaatst of op uw wensenlijstje heeft gezet.

Ik heb allemaal voorstellingen via het hartje in mijn wensenlijstje geplaatst. Waar kan ik nu mijn wensenlijstje inzien? Als u ingelogd bent, kunt u rechtsboven op uw initialen/inlogbutton klikken, in de lijst die vervolgens verschijnt kunt u voor het wensenlijstje kiezen.

De knoppen in het menu werken niet en kan dus niet uitloggen of naar mijn wensenlijst. Hoe los ik dit op?
Het kan zijn dat u iets te lang klikt op de knop. Na een korte klik met de muis reageert de menuknop wel. We erkennen dat dat soms lastig kan zijn en zijn bezig hier een oplossing voor te zoeken.

Ik ben Filmvriend. Hoe kan ik kaarten bestellen voordat andere mensen dit kunnen? Wanneer u het Filmlidmaatschap heeft aangeschaft, ziet u dit op de homepage onder uw naam staan als u bent ingelogd. Bestelt u vervolgens kaarten voor een film, dan is de kortingsprijs van € 7,25 voor u zichtbaar. De normaalprijs is pas zichtbaar als de verkoop voor iedereen is begonnen.

Ik ben 65+. Hoe kan ik deze prijs aanklikken? Als u de stoelen heeft gekozen bij uw bestelling ziet u aan de rechterkant de stoelnummers en prijzen staan. Standaard staat de prijs op 'normaal'. Als u op 65+ klikt, wordt deze prijs rood en wordt de totaalprijs aangepast.

Moet ik per stoel de prijs voor 65+ aanklikken of geldt de prijs meteen voor alle stoelen? Als u voor één stoel op 65+ klikt, ziet u boven de normaalprijs 'Deze prijs voor alle stoelen kiezen'. Als u hierop klikt, krijgen alle stoelen bij deze voorstelling de prijs 65+ mee.

Hoe kan ik via de website betalen met een Podiumcadeaukaart? Momenteel is het niet mogelijk via de website te betalen met de Podiumcadeaukaart. U kunt wel uw kaarten online bestellen en de bevestiging printen die u per e-mail heeft ontvangen. Vermeld hierop uw IBAN-nummer en geef de print samen met de Podiumcadeaukaart af bij het bespreekbureau. Of stuur beide per post op (op eigen risico). U ontvangt het geld vervolgens binnen 14 dagen op uw rekening.

Hoe kan ik via de website een theaterbon verzilveren? Bestel uw kaarten online en print de bevestiging die u per e-mail heeft ontvangen. Vermeld hierop uw IBAN-nummer en geef de print samen met de theaterbon af bij het bespreekbureau. Of stuur beide per post op (op eigen risico). U ontvangt het geld vervolgens binnen 14 dagen op uw rekening.

Kan ik ook via incasso betalen? Via incasso betalen kan alleen aan het begin van het seizoen via het bestelformulier (inleveren kan tot 25 mei 2018) en in één termijn. U kunt het bestelformulier voor seizoen 2018-2019 hier downloaden en printen.

© Isala Theater

powered by Peppered