veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over onze website? Misschien vindt u hier dan het antwoord. Als u er toch niet uitkomt, neem dan contact op met het bespreekbureau.

Hoe kan ik online kaarten reserveren? Dat leggen we u graag uit in deze pdf met stappenplan.

Ik ben eerder in het Isala Theater geweest en ben dus bekend bij jullie. Dan hoef ik toch geen account aan te maken?
 Om een bestelling te kunnen plaatsen op onze nieuwe website dient u eenmalig een account aan te maken. Het theater heeft wel uw gegevens, maar deze zijn niet automatisch gekoppeld aan deze website. Als u een gebruikersnaam en wachtwoord heeft aangemaakt, ontvangt u een e-mail met een link waarmee u uw gegevens kunt bevestigen.

Waar kan ik inloggen of een account aanmaken? Inloggen kan via het rondje met poppetje, naast het winkelmandje rechtsboven in uw scherm. Als u een account heeft op onze nieuwe website (sinds april 2018) kunt u hier uw gegevens invullen. Heeft u nog geen account, kies dan voor 'account aanmaken'.

Ik krijg geen bevestigingse-mail. Hoe kan dat? Het kan zijn dat u nog geen account heeft op onze nieuwe website en daardoor uw e-mailadres niet wordt herkend. Ondanks dat het systeem zegt dat u een e-mail toegestuurd krijgt, ontvangt u deze daarom niet. Maak een nieuw account aan. Kijk ook wel even of de e-mail niet in uw ongewenste e-mail zit.

Kan ik al voorstellingen in mijn winkelmandje doen als ik nog geen account heb? Ja, dat kan. Als u de voorstelling(en) in uw winkelmandje gaat bestellen, krijgt u de vraag of u al een account heeft of dat u een nieuw account wilt aanmaken. Voor het begin van de kaartverkoop van het nieuwe seizoen raden wij u aan eerst een account aan te maken. Zo is het gemakkelijker om uw bestelling af te ronden binnen de vastgestelde sessietijd van 55 minuten.

Blijven voorstellingen in mijn winkelmandje en wensenlijstje staan als ik mijn computer afsluit? Ja, als u op een later tijdstip terugkeert op onze website en u bent weer ingelogd, dan ziet u opnieuw de voorstelling(en) die u eerder in uw winkelmandje heeft geplaatst of op uw wensenlijstje heeft gezet.

Ik heb allemaal voorstellingen via het hartje in mijn wensenlijstje geplaatst. Waar kan ik nu mijn wensenlijstje inzien? Als u bent ingelogd, kunt u rechtsboven op uw initialen/inlogbutton klikken, in de lijst die vervolgens verschijnt kunt u voor het wensenlijstje kiezen.

De knoppen in het menu werken niet en kan dus niet uitloggen of naar mijn wensenlijst. Hoe los ik dit op? Het kan zijn dat u iets te lang klikt op de knop. Na een korte klik met de muis reageert de menuknop wel. We erkennen dat dat soms lastig kan zijn en zijn bezig hier een oplossing voor te zoeken.

Ik ben Filmvriend. Hoe kan ik kaarten bestellen voordat andere mensen dit kunnen? Wanneer u het Filmlidmaatschap heeft gekocht, ziet u dit op de homepage onder uw naam staan als u bent ingelogd. Bestelt u vervolgens kaarten voor een film, dan is de kortingsprijs van € 10,00 voor u zichtbaar. De normaalprijs is pas zichtbaar als de verkoop voor iedereen is begonnen.

Krijg ik korting als 65plusser of met een CJP-pas? Nee, om de nadelige gevolgen van het coronavirus voor het theater te beperken gelden er voorlopig helaas geen kortingen voor deze groepen.

Hoe kan ik via de website betalen met een Podiumcadeaukaart of Isala tegoedbon? Voor de eerste kiest u het einde van uw bestelling bij betaalmethodes voor de optie Podiumcadeaukaart. Hier geeft u het kaartnummer en de speciale code in. Mocht er nog een restbedrag zijn, kunt u vervolgens een andere betaalmethode aanklikken. Heeft u een Isala tegoedbon, kies dan voor deze betaalmethode en vul dan de vouchercode in.

Mijn Isala tegoedbon loopt af tussen 1 maart en 30 december 2020, maar er waren een periode geen voorstellingen vanwege het coronavirus. Kan ik deze nu nog besteden? Ja, dat kan. We verlengen de geldigheid van uw tegoedbon tot en met 30 december 2020. 

Hoe kan ik via de website een theaterbon verzilveren? Bestel uw kaarten online en print de bevestiging die u per e-mail heeft ontvangen. Vermeld hierop uw IBAN-nummer en geef de print samen met de theaterbon af bij het bespreekbureau. Of stuur beide per post op (op eigen risico). U ontvangt het geld vervolgens binnen 14 dagen op uw rekening.

Hoe werkt het ventilatiesysteem in het Isala Theater? Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen komt er nu 100% verse lucht in het gebouw via het systeem. Er wordt bij ons geen lucht gerecirculeerd: er komt schone lucht binnen en vuile lucht wordt weer afgezogen naar buiten.